Jednostka napędowa 4-cylindrowe silniki o oznaczeniu V3800 dostarczają niezawodną moc przy jeszcze wyższej wydajności. – System Common Rail (CRS) jest odpowiedzialny za optymalizację spalania, przyczyniając się do dłuższej żywotności i wyższej kultury pracy silnika. Wiodące na rynku technologie zastosowane w jednostkach napędowych Kubota gwarantują doskonałe osiągi i niskie zużycie paliwa. System zarządzania obrotami silnika Work Cruise pozwala jeszcze efektywniej współpracować z implementami napędzanymi poprzez WOM. 105-litrowy zbiornik paliwa oraz zbiornik AdBlue® o pojemności 12 litra napełnia się szybko i bezpiecznie Skrzynia biegów Seryjna przekładnia dysponuje 36 biegami do przodu i do tyłu (modele z kabiną) lub 18 biegami do przodu i do tyłu (modele ROPS). Układ przeniesienia napędu sprosta wszystkim wymogom gospodarstw uprawowych, hodowlanych i warzywnych. • Dzięki czułemu i dokładnemu rewersowi elektro-hydraulicznemu zmiana kierunku jazdy następuje szybko i bez konieczności naciskania sprzęgła. Przekładnia 40-ECO pozwala wykonać pracę sprawnie i oszczędnie Oddzielny hamulec postojowy zwiększa bezpieczeństwo codziennego użytkowania. Układ hydrauliczny Hydraulika w ciągnikach serii M5002 wyróżnia się wysokim przepływem i imponującą szybkością reakcji Mocny TUZ tylny kategorii II umożliwia obsługę ciężkich implementów Intuicyjne sterowanie pozwala optymalnie kontrolować działanie narzędzi zagregowanych z tyłu. Wysoka wydajność pompy hydraulicznej oznacza efektywną obsługę ładowacza czołowego. Standardowy WOM oferuje prędkość 540 obr/min oraz 540 ECO. Prędkość 1000 obr/min jest dostępna na życzenie. Kabina Kabina Ultra Grand Cab II gwarantuje wyjątkową przestronność w ciągniku tej klasy. -Duże przeszkolone powierzchnie, wąskie słupki oraz maska silnika opadająca ku przodowi zapewniają doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Z myślą o efektywnej obsłudze ciągnika elementy sterowania M5002 zostały dopracowane pod względem ergonomii. Dla optymalnej wygody miękko tapicerowany fotel operatora posiada wysokie oparcie i wygodne podłokietniki. Układ klimatyzacji, stanowiący wyposażenie standardowe, utrzymuje przyjemną temperaturę w kabinie niezależnie od pogody. Rama ROPS M5002 ROPS to ciągniki bez kabiny, wyposażone w ramę ochronną oraz doskonałą technologię, która wyróżnia tę całą serię modeli. Przekładnia montowana w wersji ROPS oferuje 18 biegów do przodu i do tyłu z rewersem elektro-hydraulicznym. Na wodoodpornych elementach sterowania zawsze możesz polegać, nawet podczas ulewy. Pomimo braku kabiny wersja M5002 ROPS wyróżnia się przyjemnie cichą pracą. Rama ochronna jest regulowana w zależności od potrzeb.